Емоційний стан та стресостійкість вчителя безпосередньо впливають на емоційний стан здобувачів освіти та атмосферу у класі, групі, а отже і на їх здатність бути уважними, чути і мислити, пізнавати і навчатися. Напевно, кожен педагог чув про правило «кисневої маски»: у разі розгерметизації салону літака, спочатку кисневу маску одягаємо на себе, а потім – на дитину: лише так ми будемо ефективними у допомозі. Саме тому освітянам вкрай важливо піклуватися про себе в часи високої невизначеності та стресогенності, віднаходити власні ресурси стійкості та життєвої енергії. І обов’язково піклуватися про власне психічне здоров’я, навчитися методам психоемоційної самодопомоги та відновлення.
На гостину до бібліотеки завітали ліцеїсти 2-Б класу, де познайомилися з творчістю чудового дитячого письменника Всеволода Нестайка. Діти...

-
Методичні матеріали для вчителів: STEM -освіта, STEM-уроки, STEM-проекти, STEM-квести, наукові STEM-ігри О.О.Хромчихіна, О.Б.Кармаліт...
-
14 лютого - це не тільки День святого Валентина, який вважається покровителем закоханих, а це ще й Міжнародний день дарування книг. Тож у ш...