Емоційний стан та стресостійкість вчителя безпосередньо впливають на емоційний стан здобувачів освіти та атмосферу у класі, групі, а отже і на їх здатність бути уважними, чути і мислити, пізнавати і навчатися. Напевно, кожен педагог чув про правило «кисневої маски»: у разі розгерметизації салону літака, спочатку кисневу маску одягаємо на себе, а потім – на дитину: лише так ми будемо ефективними у допомозі. Саме тому освітянам вкрай важливо піклуватися про себе в часи високої невизначеності та стресогенності, віднаходити власні ресурси стійкості та життєвої енергії. І обов’язково піклуватися про власне психічне здоров’я, навчитися методам психоемоційної самодопомоги та відновлення.

Шановні педагогічні працівники, пропнуємо, до вашої уваги, методичні рекомендації «Психологічна підтримка здобувачів освіти педагогами в умовах війни»


  На гостину до бібліотеки завітали ліцеїсти 2-Б класу, де познайомилися з творчістю чудового дитячого письменника Всеволода Нестайка. Діти...